SHAKLEE MALAYSIA BUSINESS ONLINE TERBAIK

Hai semua. apa khabar? 

Farah dan family Alhamdulillah sihat je. Ramadhan 2023 kali pertama kami terpisah (LDR) setelah 10 tahun berkahwin. Bukan sesuatu yang mudah buat kami, tapi Alhamdulillah kami dapat harungi bersama. Anak-anak bersasam dengan husband di Shah Alam, Farah pula ditugaskan di Singapura. Kami decide untuk keluar dari "comfort zone" untuk mencuba sesuatu yang baru. 

Doakan kami supaya dapat bersatu semula. Farah akan bawa anak dan suami pindah bersama ;) 


KENAPA SHAKLEE BUSINESS ONLINE TERBAIK DI MALAYSIA? 

1) Kemudahan online platform

Walaupun Farah jauh nun diselatan, business online Farah tetap berjalan seperti biasa. Alhamdulillah dah 3 bulan di Singapura, masih menjalankan aktiviti business online seperti biasa. Malah Farah dah tackle customer dari Singapura juga tau hehehe. 

Sebab semua nya dihujung jari.Boleh je order online dari mana-mana sekalipun. sebab tu Shaklee Malaysia adalah business online terbaik di Malaysia! anytime anywhere korang boleh submit order asalkan ada kemudahan internet. Boleh log in di SHAKLEE ONLINE untuk registration sebagai ahli. 


Submit order Shaklee di mall. Anytime Anywhere


Top 10 product Shaklee


2) Produk yang bermutu dan berkesan

Selain dari itu, Shaklee juga menawarkan produk terbaik dan memberi kesan kepada ramai orang. tidak hairanlah kalau Farah pun bertahan selama 10tahun lamanya dengan Shaklee. kan? Farah sendiri dapat kesan luar biasa dari supplement Shaklee. 

sebagai contoh, masalah sembelit Farah sejak bertahun lamanya hilang dengan pengambilan Ostenutrix. ini bukan overclaim tau, ini kesan yang Farah sendiri dapat dari pengambilan vitamin dan pengetahuan Farah setelah masuk kelas nutrisi dari zaman belajar dulu. di mana pensyarah bercerita mengenai kepeluan Vitamin D, Magnesium dan Kalsium kepada tubuh badan. 

Jadi tidak hairanlah kenapa business Shaklee masih bertahan sehingga sekarang dan distributor paling legend di Malaysia sudah mencecah 40 tahun bersama Shaklee. setia asbab produk dan company, best kan? 

Salah satu sebab yang menarik Farah untuk mencuba Shaklee adalah: 

"Kami komited untuk membuat produk dari bahan semula jadi yang asli"

  • Produk kami bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya.
  • Produk kami mematuhi standard keselamatan tertinggi.
  • Produk kami lembut pada persekitaran.
  • Setiap satu daripada produk kami adalah bebas gluten.
  • Kami tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan kami bebas dari penganiayaan.
Bayangkan 100 000++ ujikaji terhadap kualiti dijalankan pada setiap tahun untuk menjaga kualiti produk Shaklee.
 
Shopping supplement untuk customer tersayang. bila customer nk COD, Farah pergi HQ untuk beli stock. best sangat Shaklee ni, business online yang sangat flexible untuk orang bekerja seperti Farah


3) Sistem yang adil. 

Kenapa  Farah selitkan sub topik ni? sebab business Shaklee berkonsepkan "siapa buat dia dapat". betul bukan tunggu team je buat sale, leader pun kena buat sale demi bonus berkepuk. ini membuktikan sistem Shaklee sangat adil dan tidak menindas downline. 

Makin banyak kita buat sale, makin banyak kita dapat bonus dan bukan hanya bergantung kepada downline sahaja. jadi sistem sangat adil, siapa usaha dia dapat!

4) Tidak perlu keluar untuk pos barang

Ini memang paling best! Tak payah start kereta, berpeluh berhujan berpanas nak pergi pos barang. melalui online platform, Shaklee bantu kita untuk pos direct ke customer. tugas kita hanya mencari sale je tau. best kan busines dihujung jari dan tidak membebankan. 

Shaklee pos item sampai depan rumah

5) Modal kecil

Ya, modal dengan sangat kecil iaitu rm35 untuk mendapat keahlian atau boleh juga join secara percuma April 2023 dengan pembelian SET RAHMAH RM99 sahaja. untung kan? Farah dulu nak join ahli rm65 tau. sekarang ni macam-macam inisiatif dari pihak Shaklee untuk membantu lebih ramai orang untuk join Shaklee dan jana pendapata melalui business online Shaklee. 

Boleh baca disini untuk SET RAHMAH dan free membership. best sangat promo bulan ni tau!

Dan modal yang paling utama bagi Farah adalah kena consume vitamin ni. kalau tak consume kita pun tak tahu nak menjual macam mana. jadi itulah modalnya, beli Shaklee untuk diri sendiri. senang kita nk bercerita dengan customer bila kita sendiri rasa kesan dari pengambilan supplement. 

6) 3C

Ini paling best. Dah buat sale banyak-banyak, selain dari dapat CASH bonus, ada lagi 2 C yang Shaklee bagi tau. 

C yang kedua adalah CAR BONUS. haaa, yang ni Shaklee bagi untuk CAR BONUS ACHIEVER yang lepas syarat. Shaklee bagi dalam bentuk cash tau, bukan bagi kereta. minimum rm500 hingga 6 angka untuk car bonus ni. dia separate bonus dari CASH bonus tadi asalkan lepas syarat untuk car bonus. 

C yang ketiga adalah CONVENTION. ini adalah trip yang Shaklee sponsor setiap tahun untuk destinasi yang berbeza. ada local dan international trip. tak perlu bawak duit, bawak luggage je sebab semua nya Shaklee dah sediakan untuk para leaders yang memenuhi point untuk trip. 

Best kan percutian ditaja oleh company? kita hanya perlu buat sale je. selebihnya company yang sediakan. alahai untungnyaaaa. 

Gambar Farah semasa Business Leader National Conference 2023. 


Consistency Achiever



NAK JOIN BUSINESS ONLINE boleh klik je link tau. Nanti Farah assist awak untuk mulakan business. Atau nak buat pembacaan lebih menarik boleh click je link ni SHAKLEE BUSINESS ONLINE TERBAIK

Okeylah itu sahaja yang Farah coretkan hari ini. Jangan segan silu komen/ whatsapp Farah kalau ada apa-apa soalan ya?

Until net entry guys!

#NextLevelBlogging

#Blogmegashaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023


6 comments

  1. betul. modal Shaklee ini terpalinglah kecil

    ReplyDelete
  2. Semoga Farah & famili disatukan kembali dengan cepat .. doa di bulan Ramadhan inshaAllah..

    ReplyDelete
  3. mantap senior supe! walaupun gaji sgd tetap fokus!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, Sayang sangat business Shaklee ni.

      Delete