Set Hello New You

Hi korang! bertemu kembali kita dalam entry next level dari I. (tiberhhh aahhahah)

Siapa da start puasa 6? Farah Alhamdulillah, dah hari ke 5 (10/005/2023) bersamaan 18 Syawal. Nak mula tu masyaAllah payahnye hihi tapi once dah dapat rentak, boleh puasa straight 5 hari waktu bekerja. Sabtu Ahad boleh attend open house kan? 

Anak dua tapi orang ingat belum kahwin. menyampah consume Shaklee ni terpaksa kurus sihat cantik letops heheheheh.

Okey entry kali ni Farah nak cerita mengenai SET HELLO NEW YOU. Set ni sangat best dan untung bila Shaklee buat promo sebab siap dapat FREE 1 tong Cinch yang berharga rm165 (Harga ahli). Best ke best sangat??? 



Kenapa Shaklee nama kan SET HELLO NEW YOU? sebab set ni boleh transform awak dari lama ke yang baru! haaaa. menarik tak? Matlamat Shaklee nak transform awak dan dikuasakan oleh sains. Bestkan? 


Apa item yang ada dalam set ni? 

Lecithin

Omega Guard

Herblax

Cinch Latte

FREE Cinch Vanila

Penat mencuba tetapi masih tidak berjaya menurunkan berat badan? Telah mencuba pelbagai jenis diet tetapi semuanya tidak berkesan? Berjaya menurunkan berat badan tetapi tidak kekal? Shaklee memahami dilema korang tau.

Jika korang inginkan permulaan yang lebih sihat untuk menyegarkan semula tubuh badan dan menguruskan berat badan korang, program ini sememangnya untuk korang!

Ia MUDAH. Ia FLEKSIBEL. Ia SELAMAT. Ia TERBUKTI.

Bersedia untuk bentuk badan yang menarik, rasa lebih ringan, lebih bertenaga dan berasa hebat!

Ada 6 elemen yang Shaklee tekankan dalam Hello New You ni. 

  Menguruskan berat badan anda dengan cara yang lebih sihat.

 Membentuk tubuh badan yang menawan.

 Meningkatkan tenaga dan berasa hebat!

  Menambah baik sistem pencernaan anda.

 Mengembalikan keyakinan anda

Lebih fokus dan bersedia untuk menghadapi apa sahaja!


Farah nak share kebaikan dan manfaat bahan yang terdapat dalam set Hello New You ni.  

1) Membakar lemak dan membina otot dengan cekap : LEUSINA dalam Cinch

  • Leusina membantu membakar lemak tanpa kesan yo-yo.
  •  Leusina membantu membina dan mengekalkan otot tanpa lemak untuk berat badan yang lebih sihat dan badan yang langsing.
  •  Merapatkan jurang nutrisi. 
  • Mengurangkan rasa lapar
2) Meningkatkan Kadar Metabolik : Asid Lemak Omega 3 dalam Omega Guard
  • Meningkatkan kadar metabolik dan mempercepatkan proses pembakaran lemak. 
  • Meningkatkan kesensitifan insulin tubuh untuk mengawal selia simpanan lemak.
3) Meningkatkan tenaga anda secara berterusan : Protein dari sumber tumbuh-tumbuhan dalam Cinch 
  • Menggalakkan tahap glukosa darah yang stabil untuk mengekalkan tenaga sepanjang hari.
  • Membina kulit, rambut dan kuku yang sihat dan berseri.
  •  Mengekalkan dan memulihkan sel-sel tubuh badan untuk kesihatan jangka panjang.
4) Membersih dan menyelaras semula : Daun Senna dalam Herblax
  • Laksatif semula jadi untuk meningkatkan kekerapan pergerakan usus. 
  • Membantu menyingkirkan toksin daripada badan.
5) Memecahkan lemak degil : Lesitin dalam Lecithin
  • Mempercepatkan proses pemecahan lemak. 
  • Mencegah daripada pengumpulan lemak di dalam hati, dan menyingkirkan toksin daripada hati. 
Jom kita tengok pula manfaat setiap produk dalam Set Hello New You

1) BAKAR DAN BINA : CINCH SHAKE
  • Manfaat dari satu hidangan penuh yang dibawakan dalam bentuk minuman yang lazat dan berkhasiat.
  •  Ditambah dengan Leusina untuk pengurusan berat badan secara sihat. 
  • Mengandungi 20 jenis vitamin dan mineral penting.
2) MENINGKATKAN KADAR METABOLIK : OMEGA GUARD
  • Membekalkan asid lemak penting omega 3 bergred farmaseutikal yang berspektrum luas.
  • Dihasilkan melalui proses penyulingan molekul proprietari tiga peringkat.
3) MEMBERSIH DAN MENYELARAS SEMULA : HERBLAX
  • Dipertingkatkan dengan campuran proprietari termasuk daun senna yang digunakan secara tradisional sebagai laksatif semulajadi. 
  • Menggalakkan pergerakan usus untuk membantu proses semulajadi tubuh badan.  
4)  PEMBAKAR LEMAK SEMULAJADI : LECITHIN
  • Pengemulsi daripada sumber semula jadi kacang soya.

Jom kita tengok testimoni SET HELLO NEW YOU ni. 

Norsyaheera binti Young Rockie
Turun 11kg
Rasa lebih segar dan lebih ringan!
Selepas bersalin terlalu sukar untuk saya mencapai Indeks Jisim Badan (BMI) yang normal. Nafas saya mula tercungap-cungap dan kaki jugak mudah merasa sakit apabila berdiri terlalu lama. Selepas mengamalkan Intermittent Fasting,  dan mengambil produk-produck Shaklee, saya berjaya menurunkan berat badan dan kembali kepada BMI normal dan sihat. Badan saya juga terasa lebih segar dan lebih ringan. Kini saya jugak berasa lebih bertenaga untuk menjaga anak-anak saya. 

Siti Norfarahiyah Bt Shaffe
Turun 9kg
Berasa Yakin dengan Diri Sendiri
Saya sentiasa berasa letih. Melakukan aktiviti yang mudah seperti menaiki tangga terasa seperti satu tugas yang sangat sukar. Saya juga sukar untuk mendapatkan pakaian yang sesuai sehingga melemahkan lagi semangat saya. Kini, selepas berjaya menurunkan berat badan menggunakan produk-produk Shaklee, saya menjadi lebih yakin dengan diri sendiri dan berasa lebih bertenaga untuk memulakan hari saya!


Nur Syazadatul Nisma Binti Suhurni
Turun 12kg
Lebih gembira dengan Saya yang Baharu!
Saya mengalami sakit lutut dan sesak nafas apabila melakukan aktiviti harian. perkara ini mendorong saya untuk mencuba produk-produk Shaklee. saya dapati berat badan saya turun secara konsisten dan tabiat makan juga mula berubah ke arah lebih baik. kulit saya kelihatan lebih sihat dan badan terasa lebih segar. saya lebih gembira dengan diri saya yang baru!



Haaa best ke best sangat? banyak lagi testimoni Set New You ni tau. nak Farah share lagi tak? boleh komen dekat bawah, nanti Farah share okey! until next entry guyssss. Nak set HELLO NEW YOU
boleh klik je tau. nanti Farah assist. boleh whatsapp Farah jugak SET HELLO NEW YOU




No comments