MAKAN VITAMIN PERCUMA DENGAN CASH REBATE

 Hi semua! Raya dah habis hahah. tiberrr. 

Apa khabar uols? meriah ye open house sana sini. Farah pun balik Shah Alam tak lekat kat rumah. asyik ke sana sini open house. Alhamdulillah. 


Harini nak cerita pasal macam mana Farah boleh makan vitamin secara percuma setiap bulan. nak tahu tak? haaa. ni la pentingnya tahu sistem Shaklee ni. Tahukah anda, Shaklee bagi CASH REBATE dengan pembelian anda? 

Ya betul, dah beli banyak-banyak Shaklee bagi CASH REBATE tau. best kan? Macam mana nak dapatkan CASH REBATE ni? Jom Farah cerita. 

Okey cuba tengok jadual ni. anda boleh dapat 4 angka tau dengan Shaklee. dari CASH REBATE 4 angka tu laaa Farah boleh beli vitamin untuk seisi keluarga setiap bulan. best kan? kiraan diatas adalah estimation, figure pembelian tu lebih kurang. kalau tak cukup 1 uv pun tak boleh dapat next % of CASH REBATE tau. 

Macam mana Farah buat? Farah share je kepada kawan dan sedara mara. apa effect pada Farah lepas consume Shaklee. dari situ mereka percaya dan mula beli untuk rasa kesan yang sama. Alhamdulillah Farah dapat capai 4 angka dan lahirkan ramai team yang dapat cash rebate 2,3 dan 4 angka!  

Yang paling penting kita dulu kena consume dan rasa kesannya. itu lah modal Farah selama ni. Farah hanya beli vitamin untuk permulaan je. lepas tu topup vitamin dengan cash rebate yang Shaklee bagi. dan lebihan cash rebate, Farah boleh bayar insuran untuk kami sekeluarga. best ke best sangat?

Tak tahu nak bermula dari mana? meh Farah bantu. tekan je link CASH REBATE nanti Farah bantu uols okey?


Cash rebate yang diterima oleh pengedar Shaklee

Siti Natrah, seorang suri rumah menerima cash rebate dari Shaklee

Best tak? semakin banyakkkk kita share kepada orang lain, semakin banyakkkkk CASH REBATE kita terima. dan paling Farah suka, sistem Shaklee ni sangat adil. awak buat awak dapat. 

Jom klik je link kat atas, Farah bantu okey? nak bacaan lain boleh klik link ni CASH REBATE


Okey till next entry guys!

No comments